TV Jodis And Trios Whom Fans Would Like To See On Chat Show – In Pics

55
----------Sponsored Links----------

Sometimes the television screen is simply not enough to capture the souls of your favorite stars. It is then that actors are required to give off screen interviews. While solo interviews are appreciated, a majority of the audiences prefer joint interviews. Here are a number of interesting actors who would fare well and create some memorable fun moments in a joint interview.

Helly Shah and Varun Kapoor
Helly Shah and Varun Kapoor

Varun Kapoor And Helly Shah

Varun Kapoor and Helly Shah, this new pair of Swara and Sanskar is creating a lot of sensation among fans. It will be interesting to watch a chat session with this new on screen pair of Swaragini.

----------Sponsored Links----------


55 COMMENTS

  1. no doubt Neil-Samaira-Arjun. golden trio in Manmarzian .shravan reddy, kashmira irani & aham sharma got real talent and have attained high acting skills. global fans love them dearly. they will always be our sweethearts.

  2. Yup ASHNA hav fandon fans love dem…wanna see dem b ck onscreen…n if dey gonna cum on a chat show together…den it will b lyk sone pe suhaaga for ASHNA fans ๐Ÿ™‚ ASHISH CHOWDHRY & Rachana Parulkar b est onscreen couple …n dere cool bondng rockzz offscreen too ๐Ÿ™‚

  3. we love ashna / ragna ….
    want to c them back onscreen together as soon as possible…
    we love ashish chowdhary & rachana parulkar & proud to b their fans…. we love u ashna…. & we miss miss u…

  4. No one compares to Ashish Chowdhry and Rachana Parulkar… Love them sooooo much and miss them like crazy. Their magic and chemistry is unlike any on TV.. We would love to see them together again

  5. Best! Best! Best..!!
    As it says all , No fandom like others.. Yeah Ashish Chowdhry and Rachana Parulkar Chemistry were the best in all till the date as we watched all of them and found Ashana as the best on screen couple ever. Being feel proud to utter these .. Yeshhhh I love Ashana and will the happiest to get them back together.

  6. Humble request, plez bring ASHNA back…luv Ashish Chowdhry n Rachana Parulkar very much..miss their beautiful chmstry..Hope someone out there recognize Ashish and Rachanaโ€™s talent and mgical chemistry and come up with a good story and bring them couple together again.

  7. Love Ashish Chowdhry n Rachana Parulkar (AshNa) ..they r the best couple in tellywood.. hope can c em in chat shows or new shows..

  8. Ashish Chowdhry & Rachana Parulkar ..The two Awasome Star Created Magic.onscreen .. want them back again on a New Show As leads .. and in A chat show Together

  9. Ashish Chow and Rachana Parulkar,
    Sharad and Divyanka..!!!

    Perfect article..!! We wanna have them in one chat session where both are together and talking to their fans,.. who have been dying to see the duo together..!! Specially For AshNa..!!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here